onsdag den 11. august 2010

Fucking Flink udkommer snart...


Den 2. september udkommer min nye bog, Fucking Flink.

Lige nu er jeg i fuld gang med lanceringsaktiviteter. Jeg har klædt mig ud i en uniform fra Københavns Parkering og været flink ved at sige, at jeg var fra Københavns Flinkering – og derfor gav folk parkeringspræmier i stedet for bøder (jeg lagde en 100 kr-seddel bag et girokort og satte det på parkerede biler).

Og jeg skal grueligt meget mere igennem. Det vil give en del aktivitet ovre på fuckingflink.dk, som er websitet for ikke bare bogen, men hele projektet. Der i al beskedenhed går ud på at gøre Danmark til verdens flinkeste land.

Nedenunder følger pressemeddelelsen på bogen, hvis du har lyst til at vide mere om projektet.

Og hav så en rigtig god dag, ikke?

___

FUCKING FLINK
– Ikke kun en bog, men en helt ny bevægelse …

År efter år er danskerne blevet kåret som verdensmestre i lykke. Men prøv at stå i kø én mandag eftermiddag i Netto eller kør én tur i myldretiden på motorvejen. Danskere er nogle af de mest underskudsagtige mennesker over for hinanden.

Med Fucking Flink leverer Lars AP et sprudlende og inspirerende allekald. I bogen forklarer han, hvorfor vi danskere vælger at være mugne. Og giver overraskende tips til, hvordan vi kan vende bøtten og blive flinkere. Derhjemme, på arbejdet eller ved busstoppestedet. For Lars AP har et stort, vildt og behåret mål: At gøre danskerne til verdens fucking flinkeste folk.
Vidste du, at Fucking Flink …

· Styrker landets innovationsevne
· Forlænger din levealder
· Sænker din risiko for hjerteanfald
· Forbedrer din intuition
· Gør dig i stand til at håndtere modgang
· Hæver din kropsvarme
· Gør dig mere resistent over for forkølelser
· Giver dig større arbejdsglæde
· Lapper hullerne i det sociale sikkerhedsnet
· Gør os mere tolerante

Man betaler ikke skat af personligt overskud. Man er bare super trendy. FUCKING FLINK er det nye sort.

Psst: Verden er i fuld gang. Se bl.a:

Lars AP har været manuskriptforfatter i film/tv/reklame-brancherne og er kendt som forfatter bag Polle fra Snave-filmene. Han har også skrevet bogen Geniale Idéer og siddet med i daværende Klima- og Energiminister Connie Hedegaards Klimapanel for IIdsjæle. Gennem sin virksomhed Redhair hjælper han ledelser, afdelinger og medarbejdere i det private og offentlige erhvervsliv med at få bedre ideer. Nu vil han hjælpe danskerne: Med at få gode idéer til, hvordan vi bliver verdens fucking flinkeste folk.

Bogen Fucking Flink udkommer på People's Press d. 2. september.
Vil du vide mere, så klik ind på www.fuckingflink.dk

Er du mere til Facebook, så følg med her.


1 kommentar:

Unknown sagde ...

Kunne ikke være mere enig - danskerne trænger til mere venlighed, høflighed og glæde.
Som dansker, opvokset i Frankrig, kan jeg bedre lide mig selv når jeg taler fransk - jeg føler jeg bliver et sødere væsen.Og når jeg kommer hjem fra ferie i Frankrig, bliver jeg flov og sur over at være dansker.