onsdag den 13. maj 2009

Shoot that thought


Jeg har alle dage været en flittig bruger af notesbøger. Jeg noterer og noterer. Tanker, idéer og inspirationskilder.

Men det med at tegne eller skitse, eller bare at lave visuelle noter, er jeg ret dårlig til. Hvilket er ærgerligt, for billeder inspirerer typisk langt mere end ord. 

Til gengæld er jeg siden købet af mit Fujifilm F40 (fantastisk kamera, enkelt og no nonsense) sidste år begyndt at tage voldsomt mange noter med kameraet. Et foto af en bogs forside i en boghandel. En tekstside, hvis jeg ikke lige har en printer eller kopimaskine ved hånden. Men så fandt jeg denne webside, der viser på hvor mange forskellige måder et digital kamera er det uundværlige redskab på linie med schweizerkniven, man bare  have med i tasken. 

Men hvad med dig: Hvordan samler du dine indfald og ideer?

Ingen kommentarer: